ankieta

ANKIETA MS "Powrót do szkoły" - sierpień/wrzesień 2015r.

OCEŃ ELEMENTY ETAPÓW ROZMOWY HANDLOWEJ:
Wybierz właściwy wariant odpowiedzi: "TAK" oznacza zaobserwowane lub wykonane działanie u doradcy, "NIE" oznacza brak realizacji obszaru przez doradcę, "BMO" oznacza brak możliwości zaobserwowania działania/zachowania. Wprowadź obowiązkowo komentarz w miejscu na uwagi w przypadku wybrania wariantu "BMO".

TAKNIEBMO
1. POWITANIE: Czy Klient został poinformowany o promocji lub został zachęcony promocją do rozmowy?
2. ANALIZA POTRZEB: Czy zadawane pytania odnosiły się do tematyki kampanii?
3. ANALIZA POTRZEB: Czy podczas rozmowy Doradca dopytywał o inne produkty z jakich korzysta Klient?
4. PREZENTACJA OFERTY: Czy Doradca prezentował ofertę językiem korzyści i odnosił się do informacji uzyskanych podczas badania potrzeb?
5, PREZENTACJA OFERTY: Czy Doradca poinformował Klienta o możliwości otrzymania nagrody?
6. PREZENTACJA OFERTY: Czy Doradca wykorzystywał promocję również do sprzedaży kredytu gotówkowego?
7. FINALIZACJA SPRZEDAŻY: Czy Doradca wykorzystał promocję do walki z obiekcjami?
8. ZAKOŃCZENIE: Czy Doradca poinformował o czasie trwania promocji i zachęcił do kontaktu?